środa, 14 sierpnia 2013

i tak czasem sobie myślę, że lepiej byłoby gdyby nie było mnie, a może nie. A może właśnie mylę się.

Teraz jest tak samo jak wczoraj rano. No, tylko nie gram w Simsy. Wczoraj rano było dobrze, dzisiaj też nie jest źle. Tylko ciekawe co będzie później...
Dzisiaj całą noc nie spałam, myślałam, słuchałam muzyki i ogólnie świrowałam :D
I zastanawiałam się chwilę nad pewnym obrazkiem znalezionym w internetku.

'A wy? Co zrobilibyście ze swoim życiem?`

Szczerze? Wczoraj bez wahania wybrałabym przycisk "Wyłącz". Było źle. Teraz jest lepiej. Może nawet na tyle lepiej aby wcisnąć "Stan wstrzymania".
'Uruchom ponownie" - to chciałabym kliknąć za każdym razem kiedy przypomnę sobie każdy popełniony błąd, żeby móc go naprawić albo coś cudownego, co chciałabym przeżyć jeszcze raz. Ale kiedy pomyślę sobie o niektórych złych rzeczach, które przytrafiły mi się, a na które nie miałam wpływu myślę, że lepiej zapomnieć o błędach a dobre chwile samemu odtwarzać w pamięci z uśmiechem. Wolę to niż po raz kolejny przeżywać niektóre rzeczy. Nawet dla tych dobrych, nie odważyłabym się więc kliknąć "Uruchom ponownie", żeby znowu przeżywać te złe.
A wy? Co byście wybrali?

Myślcie i łapcie happysad ;*


  `I tak czasem sobie myślę, że lepiej byłoby gdyby nie było mnie,
a może nie.  A może właśnie mylę się.
  I tak sobie myślę, że wszystko czego pragnę, czego chce
spala się
zanim wyciągnę po to ręce
spala się
wszystko czego pragnę, czego chcę
spala się
zanim wyciągnę po to ręce.`


2 komentarze:

  1. Dziękuję, że tym co piszesz robisz mi nową, wielką ochotę na blogowanie <3

    http://uuleczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń