środa, 16 lipca 2014

i still love you.

Piszesz, że mnie kochasz, ale...
...dlaczego nic z tym nie robimy?
Ja kocham Ciebie, Ty mnie...
To chyba smutne kochać się tak osobno, prawda?
Kochajmy się razem!
Spotkajmy się, przegadajmy godzinę, dwie, trzy... jak kiedyś, nie wykręcaj się...
Przecież mnie kochasz, tak?
Nie pisz tak dziwnie jak dziś wieczorem, ok?
Pisz do mnie ładnie. Spraw, żebym czuła jakbyś mnie przytulał...
...ciepłymi słowami.
Przecież mnie kochasz, nadal kochasz.
Nie przestałeś, sam tak powie... napisałeś.
Więc kochajmy się, mocniej niż kiedyś, choć nie wiem czy się da.

A jeśli jest coś co Cię... blokuje, jeśli jest jakiś powód dla którego nie mielibyśmy tego robić
tzn. kochać się razem, to powiedz, znaczy napisz.

...a jeśli nie ma żadnych "przeciw", to chodź...
całujmy się, przytulajmy, kochajmy...
                                                           ....RAZEM!

2 komentarze:

  1. Wiesz co, znalazłam się w tej samej sytuacji. Tylko chyba już za późno, by cokolwiek z tym zrobić. Nie zmarnuj tej szansy, tak jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mogłabyś dokładniej? :)
    Ja sama nie wiem czy da się coś jeszcze zrobić, jeśli chodzi o moją sprawę.... I czy warto.

    OdpowiedzUsuń